ma Life

Alla inlägg under juni 2011

Av Victoria - 30 juni 2011 13:37

 

Varit på stranden med Kusinerna <3

PÖS <3

Av Victoria - 30 juni 2011 13:35


 


 


Va ti Linzi me Kim <3 

Av Victoria - 30 juni 2011 13:27

 


Träffade dessa sötingar igår <3 :)


Chillade ba i centtin (: 

Av Victoria - 27 juni 2011 11:30


 


Jag hittade denhär på datorn..:D

märkte den nu... 

joo nödvändi:D



Men haha (: 


PUSS <3 

Av Victoria - 26 juni 2011 10:45

Hej igen (:

Nu kommer ett till inlägg ;P

Nu ät trodligtvisst på lande med nästan hela min familj, nån stannar vel hemma va vet ja:D


nu skall ja igen sätta bilder (:


 


Eicca's födis (:


Den har ja inte skrivit om för jag hade inte kamera men har fått bilderna för ett tag sen så vrf inte berätta nu (:


Vi hade då fixat yllätys fest till Eicca, eller han visste om det men inte var det var (: 

Dit kom då Eicca, Andrea, Toba, Jag, Occi och Kim (:


Det var då planerat att de skulle vara hos mej, men det fungerade inte och det gick inte för någon annan heller. Så vi satt lite i skitet.. :D Men sen kom nån me den smarta ideén att vi har det hemma hos eicca (: och jag och kim ringde o tala me hans mamma och allt ordnade sej (: Sen tänckte vi att vi skulle lura att det är hos Andrea (: SÅ  då vi satt i matbordet var jag sådär " sen när vi far ti ANDr.... " så då blev han väldigt besviken för de inte skulle vara nån överasskning men han blev ju totalt egd:D 


Då fredagen kom skulle han först till occi, och vi skulle förbereda hos honnom

Sen skulle pojkana komma och byta om hos Eicca o vi hade gömt och o så skrämmde vi honnom:D 

Sen skrattade vi där länge, och så ble de en väldigt bra kväll


roligt om du orka läsa allt..:D


Sen sen vi köpte en massa leppumada och ett par solglasögon:D


Puss puss

Av Victoria - 25 juni 2011 11:45

tidinställtinlägg <3


Just nu befinner jag mej antagligen på båten (: 

Det har lovat till storm men vet int om det är så:D 


Jag tänckte bjuda på några bilder av mina bästa minnnen under hösten <3


 


Skolkningen med Iita, <3

Min första och antagligen sista skolkning som kommer o leda till -> kvarsittning i två timmar <3

Men roligt hade vi endå ;D (:


 


Mina söndags prommenade med Melina som slutade på -> Tebben...<3


 


Mopodisco <3

Fick träffa en gammal bekant och hade en massor andra kul (: 


 


Våra besök till biosalen på hankka timmarna <3 ;) 


 


Jo, jag var faktist julgubbe i år...:) till min kärevän Kim's familj <3



 


Lärde känna linkuu <3



Alla minnesvärda chillkvällar med dom bästa mennskoona <3




De var nu lite finns otroglit mycket mer men orkar int skriva mer ;D puss hej <3 

Av Victoria - 23 juni 2011 19:01

Lennkki ♥


   


Hihi (: 


 


Jag hade en sånhär tur att jag hittade 10 cent...:) <3 


Av Victoria - 23 juni 2011 14:31

 


Vici goes MEGA gottegris ;) 

Vi bakade med systern Äppel och Hallon paj ;)

MUMS <3




Presentation


Hej, jag är Victoria, kallas Vici och e snart 14 år :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Mina vänners bloggar

Gästbok :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

;)


Ovido - Quiz & Flashcards